تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۶ شکارچی غیرمجاز در شهرستان البرز دستگیر شدند

سیاوش غیاثوند در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای حفاظت از محیط زیست و جلوگیری از شکار غیر مجاز حیات وحش توسط افراد سودجو و قانون شکن، کارشناسان و مامورین اداره حفاظت محیط زیست شهرستان البرز تعداد ۵۰۱ نفر- روز پایش روزانه و ۹۲ نفر-روز پایش شبانه را در سطح زیستگاه های شهرستان البرز انجام داده اند.

وی افزود: پیرو ماموریت های انجام شده ۱۶ نفر متخلف محیط زیستی دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت تعیین و اعلام مجازات به مراجع قضایی معرفی شده اند. وی گفت ۶ نفر به اتهام شکار غیر مجاز، ۴ نفر به اتهام شروع به شکار با سلاح غیر مجاز، ۴ نفر به اتهام تخریب محیط زیست و تعلیف غیر مجاز، یک نفر به اتهام زنده گیری و نگهداری حیات وحش و یک نفر نیز به اتهام قطع درخت به مراجع قضایی معرفی شده اند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان البرز بیان کرد: از متخلفین ۳ قبضه سلاح شکاری ساچمه زنی دولول قاچاق، ۲۳ عدد فشنگ ساچمه کالیبر ۱۲،   لاشه ۱۴ قطعه پرنده وحشی از گونه های کبک، کبوتر چاهی، یاکریم و سار و یک بطانه سنجاب ایرانی زنده کشف و ضبط شده است.

وی در پایان اعلام کرد، کارشناسان و ماموران اداره حفاظت محیط زیست شهرستان البرز به صورت مستمر و شبانه روزی نسبت به پایش محیط زیست و شناسایی افراد و فعالیت های مخرب محیط زیست اقدام کرده و با متخلفان برابر قانون برخورد شده است. همچنین از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه شکار غیرمجاز و فعالیت مخرب محیط زیست مراتب را به ادارات حفاظت محیط زیست اطلاع دهند تا بموقع پیگیری و با تخلفات احتمالی برخورد شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۶ شکارچی غیرمجاز در شهرستان البرز دستگیر شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..