تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قاتل خاموش در استان کرمانشاه ۵ قربانی گرفت

صائب مدرسی در گفتگو با خبرنگار مهر، از گزارش ۲ مورد مسمومیت در استان به مرکز فوریت‌های پزشکی خبر داد.

وی افزود: یکی از موارد فوق مربوط به ساعت ۱۹ و ۴۴ دقیقه روز گذشته ۲۴ دی ماه بوده که در شهرستان هرسین- چهار راه کاشانی ۴ نفر با گاز co یا همان منواکسید کربن دچار مسمومیت شده بودند.

رئیس مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، از انتقال ۳ تن از مصدومین حادثه فوق توسط اورژانس به بیمارستان شهدای هرسین خبر داد و گفت: یک نفر از مصدومین نیز توسط نیروهای اورژانس در محل درمان شد.

وی هم چنین از وقوع حادثه دیگری راس ساعت ۲۲ و ۲۵ دقیقه شامگاه جمعه ۲۴ مرداد خبر داد و تصریح کرد: این حادثه نیز در کرمانشاه، شهرک فجر - خیابان اول- کوی ۱۷ رخ داد و طی آن یک نفر با گاز منواکسید کربن دچار مسمومیت شده بود.

مدرسی افزود: فرد مصدوم بلافاصله جهت انجام مراحل درمانی توسط نیروهای فوریت های پزشکی به بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه منتقل شد که البته بیمار با رضایت شخصی خود را ترخیص کرد.

رئیس مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، در پایان بر رعایت نکات ایمنی توسط خانواده ها خصوصا در هنگام استفاده از وسایل گازسوز برای پیشگیری از حوادث اینچنینی تاکید کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قاتل خاموش در استان کرمانشاه ۵ قربانی گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..