تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جباری: دعوت منصوریان را قبول می‌کنم

کد خبر: ۴۶۰۵۱۷

۱۳۹  بازدید

منصوریان از علی جباری پیشکسوت استقلال دعوت کرد تا در تمرین این تیم حضور پیدا کند.

ایران ورزشی: منصوریان از علی جباری پیشکسوت استقلال دعوت کرد تا در تمرین این تیم حضور پیدا کند. جباری هم در پاسخ به این دعوت سرمربی استقلال گفت: «از منصوریان بابت دعوتش تشکر می‌کنم. حتما سعی می‌کنم طی روزهای آینده با یکی دو نفر دیگر از پیشکسوتان در تمرین استقلال حاضر شوم و به بازیکنان روحیه بدهم. به هر حال منصوریان هم جوان است و نیاز به دلگرمی بیشتری دارد. جا دارد از مدیریت باشگاه استقلال نیز تشکر کنیم که به منصوریان اعتماد کرده و پشت او ایستاده است. این اتفاقات باعث می‌شود تا زحمات بازیکنان و کادرفنی به بار بنشیند.»پیشکسوت استقلال درباره برتری این تیم مقابل نفت گفت:«بازی خوبی را از سوی استقلال شاهد بودیم و این نشان می‌دهد که استقلال در حال پیشرفت است. باید نقاط ضعف را بپوشانند تا در بازی‌های بعدی از این نظر لطمه نخورند. مثلا در خط دفاعی خیلی راحت اجازه می‌دهند که حریف صاحب توپ شود.»


جباری در پایان گفت: «البته تمام این ضعف‌ها با تمرین زیاد می‌تواند حل شود و استقلال گام در راه پیشرفت بگذارد. یک مقدار باید بازیکنان استقلال در پاس دادن بیشتر دقت کنند اما با این اوصاف من از بازی استقلال مقابل نفت راضی بودم. جوانانی به میدان می‌روند که اعتماد به نفس بالایی دارند و می‌توانند در آینده موفقیت بیشتری کسب کنند.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جباری: دعوت منصوریان را قبول می‌کنم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..