تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روش مدیریت حافظه اندروید +آموزش

دانلود برنامه ها، اضافه کردن فایل های رسانه ای مانند موسیقی، فیلم و اطلاعات ذخیره شده به سرعت حافظه اندروید را پر می‌کند.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حافظه گوشی های هوشمند اندرویدی و تبلت های موجود در بازار با دانلود برنامه ها، اضافه کردن فایل های رسانه ای مانند موسیقی، فیلم و اطلاعات ذخیره شده به سرعت پر می شوند و در دستگاههایی که میزان حافظه آنها کمتر است این مشکل بیشتر به چشم می آید. اما پر شدن حافظه داخلی تلفن‌های هوشمند سرعت سیستم عامل اندروید را پایین می‌آورد و همین موضوع سبب نارضایتی کاربران از تلفن همراهشان می‌شود. اما شما با استفاده از این روش کاربردی می‌توانید مدیریت مناسبی را بر روی حافظه داشته باشید و در صورت پر شدن حافظه آن را پاکسازی کنید.  کافیست به روش زیر عمل کنید.

1) وارد قسمت Settings شوید.

روش مدیریت حافظه اندروید +آموزش

2) با لمس بخش Storage وارد حافظه داخلی شوید.

روش مدیریت حافظه اندروید +آموزش

3) گزینه cached data را انتخاب کرده و دادههای اضافی را پاکسازی کنید.

روش مدیریت حافظه اندروید +آموزش

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روش مدیریت حافظه اندروید +آموزش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..