تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جنگنده های اف-35 اسراييل موشک هاي فاتح ايران را منهدم کردند

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، روزنامه رای الیوم نوشت: «روزنامه صهیونیستی "یدیعوت احرونوت" مدعی شده است که جنگنده های اف-35 اسراییل روز گذشته محموله موشک های فاتح ایران را در سوریه منهدم کردند.»

 

منبع مذکور در ادامه ادعا کرد: «این محموله شامل موشک های زمین به زمین فاتح 110 یا فاتح 111 که بسیار دقیق عمل می کردند و این محموله در راه رسیدن به حزب الله بود.»

گفتنی است که جنگنده های اف-35 اسراییل روز گذشته فرودگاهی در  دمشق که محل استقرار یگان چهارم ارتش سوریه است را موشک باران کردند.

 

بنا بر این گزارش، این اولین پرواز جنگنده اف-35 شبح در منطقه محسوب می شود که در نتیجه حمله جنگنده های شبح، چند انفجار مهیب در فرودگاه مزه دمشق صورت گرفت و بخش هایی از پایتخت سوریه به لرزه درآمد.

 

پایگاه حمیمیم اعلام کرد که سه فروند جنگنده رژیم صهیونیستی که یکی از آن ها اصلی و دو فروند دیگر پشتیبان بودند ساعت 12 و 17 دقیقه از فرودگاه بن گورین پرواز کردند و از مرزهای لبنان وارد آسمان سوریه شدند.


این جنگنده ها سه موشک هدایت شونده را به اطراف فرودگاه نظامی مزه شلیک کردند و سپس به سمت شمال غرب رفته و چهار هدف را بمباران کردند و به آسمان سرزمین های اشغالی بازگشتند.


یک منبع آگاه نظامی سوری اعلام کرد که جنگنده های رژیم صهیونیستی در اقدامی مایوسانه و ناکام برای پشتیبانی از گروه های تروریستی ساعت 00:25 (25 دقیقه بامداد) با چند موشک از شمال دریاچه طبریا اطراف فرودگاه مزه در غرب شهر دمشق را هدف قراردادند که باعث آتش سوزی در این مکان شد.

 

512

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جنگنده های اف-35 اسراييل موشک هاي فاتح ايران را منهدم کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..