تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استخدام کارشناس فروش حضوری درشرکت راد گستر دراستان البرز

شرکت راد گستر از معتبرترین تولیدکنندگان و پخش کنندگان محصولات دارویی گیاهی با بیش از ۲۱ نمایندگی فعال در سراسر کشور و همکاری با برندهای معتبر مختلف از واجدین شرایط جهت ثبت سفارش در داروخانه ها و عطاریها در استان البرز و حومه دعوت به همکاری می نماید.

استخدام شرکت راد گستر شرایط احراز مزایا کارشناس فروش حضوری جنسیت: خانم/آقا مدرک تحصیلی: حداقل دیپلم روابط عمومی بالا تسلط به فروش اعتماد به نفس بالا فعال حداکثر سن: ۳۸ سال درآمد بالای ۲/۵میلیون در ماه حقوق ثابت پورسانت استثنایی بیمه امکان پیشرفت شغلی

متقاضیان محترم می توانند رزومه خود را به آدرس ایمیل زیر ارسال نموده و یا با شماره های مندرج تماس حاصل فرمایند.

آیا مطمئنید که رزومه شما حرفه‌ای ترین و جذاب ترین رزومه برای این کارفرما است؟ کلیک کنید...‬



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استخدام کارشناس فروش حضوری درشرکت راد گستر دراستان البرز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..