تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیانیه ارتش آمریکا درباره کشته شدن سرکرده القاعده در شبه جزیره عربستان

آمریکا از مرگ فرماندۀ القاعده در شبه جزیرۀ عربستان خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، ارتش آمریکا اعلام کرد عبد الغنی الرصاص، از رهبران القاعدۀ شبه جزیرۀ عربستان را در حمله ای هوایی کشته است.

به گزارش اسکای نیوز عربی، منابع محلی اعلام کردند یک هواپیمای بدون سرنشین آمریکا خودروی عبد الغنی قاسم الرصاص را در مرکز شهر مسوره در شرق استان بیضای یمن هدف قرار داده است.

فرماندهی مشترک ارتش آمریکا نیز با انتشار بیانیه ای اعلام کرد در دو حملۀ هوایی در 8 ژانویۀ 2017 و 29 دسامبر 2016 سه تن از عناصر القاعده در یمن کشته شده اند.

این بیانیه بدون اشاره به جزئیات این حملات، افزود که هر دو حمله در استان بیضای یمن صورت گرفته است.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیانیه ارتش آمریکا درباره کشته شدن سرکرده القاعده در شبه جزیره عربستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..