تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمایت از آرمان‌های انقلاب و پیروی از ولایت اصول آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بود

قره‌جه طیار در حاشیه مراسم بزرگداشت ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در مسجد قائمیه شهرستان گنبدکاووس در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گنبدکاووس اظهار داشت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یک شخصیت بی‌نظیر بود و در پایه‌گذاری انقلاب اسلامی نقش به‌سزایی داشت.

وی افزود: وقتی دشمن در ترور وی در سال 58 ناکام ماند امام راحل فرمودند که "مردان تاریخ هرگز نمی‌میرند" و "هاشمی زنده است زیرا نهضت زنده است" و این بیانات عمق تاثیرگذاری و شناخت و ارادت امام راحل را به ایشان نشان می‌دهد.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ایشان در طول انقلاب اسلامی با سعه صدر ثابت کردند با وجود برخی ناملایمات و بی‌مهری‌ها راه خود را از انقلاب و رهبری جدا نکردند.

وی اظهار کرد: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی همیشه همراه مقام معظم رهبری بود و به مردم و مسئولان درس بزرگی داد تا در هر شرایطی از انقلاب و آرمان‌های انقلاب جدا نشوند.

طیار افزود: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یکی از تاثیرگذارترین شخصیت های انقلاب اسلامی در جهان اسلام و دنیای سیاست بود و حتی خبر وفاتش نیز همانند ایام انقلاب، جنگ تحمیلی و دوران سازندگی جهان را تکان داد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمایت از آرمان‌های انقلاب و پیروی از ولایت اصول آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..