تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رضا رشیدپور در حال تست ایرباس نو رسیده +تصاویر

تاریخ نشر : شنبه 25 دی 1395 مشاهده : 40 سایر اخبار عکسهای جالب RSS

رضا رشیدپور عکسی از خود با عنوان «تست هواپیمای ایرباس» منتشر کرد.

توهرضا رشیدپور در حال تست ایرباس نو رسیده

رضا رشیدپور در حال تست ایرباس

رضا رشیدپور مجری برنامه «حالا خورشید» در صفحه اینستاگرامش عکسی در حال خلبانی منتشر کرد و نوشت: «رشیدپور در حال تست ایرباس نورسیده.»

رضا رشیدپور در حال تست ایرباس

بیوگرافی رضا رشیدپور

رضا رشیدپور متولد هجدهم مرداد ماه ۱۳۵۴در خیابان سلسبیل(رودکی) تهران است، تنها یک خواهر کوچک‌تر از خودش دارد که مهندس معمار است، مادرش خانه‌دار و پدرش مهندس برق و الکترونیک بوده و زمانیکه برای جمع‌آوری تجهیزات لشکر عاشورا به دزفول اعزام شده بودند، حین انجام وظیفه قطع نخاع شده و در سال ۷۶ درگذشت.
 
رضا رشیدپور در دوران مدرسه بسیار درسخوان بوده به طوری که دیپلم ریاضی-فیزیک خود را با معدل ۸۶ /۱۹ گرفته و همزمان در دو دانشگاه، در دو رشته عمران و کارگردانی فارغ‌التحصیل شده است، در سال ۸۲ با خانم نغمه مهرپاک مجری برنامهٔ تصویر زندگی که فوق لیسانس روانشناسی دارد ازدواج کرده و در حال حاضر دختری به نام هلن دارد، به غیر از مجری گری به کار کارگردانی و ساخت و ساز نیز می‌پردازد.

رضا رشیدپور در فیلم سوپراستار نیز به عنوان بازیگر به ایفای نقش پرداخت. همچنین وی در دو فیلم شیش و بش و در امتداد شهر نیز بازی کرده، همچنین او سابقه مجری‌گری در چند برنامه تلویزیونی در شبکه تهران صدا و سیما را بر عهده داشت که بعضی از آن‌ها به نوعی توقیف شدند.

تصاویر متفاوت از چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی

اخبار مرتبط:

رضا رشیدپور و جنجال های اخیرش / سوال جنجالی وی از رییس جمهور (1) +تصاویر

محمدجواد ظریف در برنامه دید در شب با اجرای رضا رشیدپور (1) + آنونس و تصاویر

شقایق فراهانی و پسرش مهمان جنجالی رضا رشیدپور شدند / شقایق از خواهرش گلشیفته فراهانی گفت ! + تصاویر و فیلم

رضا رشید پور از زندگی کاری و علت ممنوع التصویری اش می گوید!

عکس و گفتگو با رضا رشیدپور و همسرش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رضا رشیدپور در حال تست ایرباس نو رسیده +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..