تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیت الله هاشمی‌رفسنجانی: من برای ترور حسنعلی منصور اسلحه نداده‌ام

مرکز اسناد انقلاب اسلامی به منظور صیانت از تاریخ انقلاب بخشی از گفتگوی اختصاصی با آیت الله هاشمی را منتشر کرد که در این گفتگو وی به صراحت می گوید برای ترور منصور من اسلحه ای نداده ام.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مرکز اسناد انقلاب اسلامی به منظور صیانت از تاریخ انقلاب اسلامی بخشی از گفتگوی اختصاصی با آیت الله هاشمی رفسنجانی را منتشر کرد که در این گفتگو وی به صراحت می گوید برای ترور منصور من اسلحه ای نداده ام.

بر اساس این گزارش، مرکز اسناد انقلاب اسلامی در راستای حواشی روزهای گذشته در رابطه با ترور حسنعلی منصور و نقش آیت الله هاشمی رفسنجانی برای تأمین اسلحه مورد نیاز هیئت های موتلفه اسلامی به منظور حفاظت و صیانت از تاریخ انقلاب بخشی از خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی که به صورت اختصاصی توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی ثبت و ضبط شده است، منتشر کرد.

علاوه بر فیلم گفتگوی اختصاصی آیت الله هاشمی رفسنجانی با مرکز اسناد انقلاب اسلامی، سایر مستندات مربوط به این واقعه تاریخی نیز در روزهای آتی از طریق پایگاه مرکز اسناد انقلاب اسلامی به نشانی irdc.ir منتشر خواهد شد.

منبع: مهر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیت الله هاشمی‌رفسنجانی: من برای ترور حسنعلی منصور اسلحه نداده‌ام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..