تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




7.5 میلیون لیتر سوخت قاچاق توسط ماموران انتظامی سیستان و بلوچستان کشف شده است

محمد محبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: تاکنون با هدف حل مشکلات ناشی از قاچاق سوخت اقدامات زیادی در استان انجام شده و در پی تحقیقات میدانی مشخص شد بیش از 70 درصد سوخت قاچاق استان از استان‌های مجاور وارد می‌شود.

جانشین دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان و بلوچستان با اشاره به برنامه‌های پیشگیرانه انجام شده در راستای کاهش قاچاق سوخت در استان، بیان کرد: تلاش برای افزایش مجازات قاچاقچیان عمده و دانه درشت‌ها در حوزه قاچاق سوخت در سال جاری در دستور کار قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه اغلب باندهای قاچاق‌ سوخت با استفاده از ضعف آگاهی مرزنشینان شهرستان‌های مرزی سیستان و بلوچستان، از آنها سوء‌استفاده می‌کنند.

محبی با اشاره به راه‌اندازی سامانه "GPS آنلاین" برای خودروهای حمل سوخت، گفت: تنها در سال گذشته با بهرگیری از این ظرفیت این سیستم بیش از 72 میلیون لیتر سوخت در استان صرفه‌جویی شده است.

جانشین دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا سیستان و بلوچستان با بیان اینکه بیش از 60 درصد سهمیه نفت و گاز استان به بخش حمل و نقل اختصاص دارد، خاطرنشان کرد: تخصیص سهمیه سوخت بر اساس پیمایش، گام موثری در پیشگیری از قاچاق سوخت است و در این راستا  تنها در 9 ماه نخست امسال بیش از 160 تانکر قاچاق سوخت با همکاری نیروی انتظامی کشف شده است.

وی ادامه داد: افزایش فعالیت نهادهای اجتماعی و ایجاد یک مطالبه جمعی در امر مبارزه با قاچاق سوخت، می‌تواند در فرآیند مبارزه با قاچاق اثرات بسیار مثبتی داشته باشد.

محبی با اشاره به آمار کشفیات سوخت قاچاق در سال جاری، تصریح کرد: در 9 ماه نخست سال جاری بیش از 7.5میلیون لیتر سوخت قاچاق توسط ماموران انتظامی در سطح استان کشف شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «7.5 میلیون لیتر سوخت قاچاق توسط ماموران انتظامی سیستان و بلوچستان کشف شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..