تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرانسه: کنفرانس پاریس تلاش برای بازگشت دوباره طرفین درگیر در خاورمیانه به پای میز مذاکره است

'رومن نادال' سخنگوی وزارت خارجه فرانسه روز جمعه در گفت و گو با شبکه خبری اسکای نیوز در این باره گفت:کنفرانس پاریس در واقع پیشنهادهایی را پیش روی فلسطین ها و اسرائیل قرار می دهد تا با اعتماد سازی، بتوانند به میز مذاکرات بازگردند.
سخنگوی وزارت خارجه فرانسه در ادامه با اشاره به این که نباید منتظر ماند تا پس از آن بحرانی شدن اوضاع در سرزمین های اشغالی، به مساله فلسطین پرداخت، افزود:مساله صلح و سازش در خاورمیانه را نباید از یاد برد.
رومان درباره تحریم کنفرانس پاریس از سوی رژیم صهیونیستی افزود: پاریس در صدد است تا اسرائیل را متقاعد کند مذاکرات (با فلسطینی ها) را از سر گیرد، اما در عین حال فرانسه نمی خواهد هیچ یک از طرفین را به زور به میز مذاکره بکشاند, چرا که اساس مذاکره به دو طرف درگیر بستگی دارد.
رژیم صهیونیستی با حمله به این کنفرانس صلح، شرکت در آن را تحریم کرده است، در تازه ترین این حملات، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، مدعی شد که این کنفرانس توطئه ای از سوی فلسطین تحت حمایت فرانسه است.
فرانسه در ابتدای سال 2016 برگزاری کنفرانس بین‌المللی برای مذاکرات صلح اسرائیل و فلسطین را با شرکت 70 کشور در ماه دسامبر سال گذشته پیشنهاد کرده بود، اما این کنفرانس به نیمه ماه ژانویه سال 2017 موکول شد.
این کنفرانس روز یکشنبه 26 دی ماه (15 ژانویه) در پایتخت فرانسه و با هدف تشکیل دو دولت مستقل و پایان نزاع اسرائیل – فلسطین برگزار خواهد شد.
مذاکرات صلح بین فلسطین و اسرائیل پیش از این در فروردین/ اردیبهشت 93 (آوریل 2014) به دلیل خلف وعده رژیم صهیونیستی در آزاد کردن زندانیان فلسطینی و ادامه شهرک سازی ها، متوقف شده‌ بود.
شبک **خاورم**9363**1917**مترجم: محمد تدو **انتشار دهنده:سید محمد باقر نوربخش

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرانسه: کنفرانس پاریس تلاش برای بازگشت دوباره طرفین درگیر در خاورمیانه به پای میز مذاکره است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..