تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اشتون کارتر: اگر می دانستم سرکرده داعش دقیقا کجاست، نمی گفتم

کد خبر: ۴۶۰۴۷۳

۷۸  بازدید

وزیر دفاع آمریکا از جابجایی مداوم ابوبکر البغدادی سرکرده ارشد گروه تروریستی داعش خبر داد و گفت که وی روزهای آخر عمرش را سپری می‌کند.

خبرگزاری تسنیم: اشتون کارتر وزیر دفاع آمریکا در گفت وگو با شبکه تلویزیونی"PBS" در پاسخ به این سوال که آیا آمریکا از محل حضور البغدادی اطلاع دارد، گفت: اگر دقیقا می دانستم که کجاست، قبل از هر چیزی، به شما نمی گفتم و دوما، زمان کافی هم نداشتم زیرا او در همه نواحی جابجا می شود.

وی درعین حال افزود: او روزهای آخرش را سپری می کند و این امر درباره باقیمانده سران داعش نیز صدق می کند.

کارتر در پاسخ به سوال دوباره خبرنگار که آیا البغدادی روزهای آخرش را سپری می کند، گفت: به طور قطع.

آمریکا در 16 دسامبر گذشته پاداش کسی که اطلاعاتی را ارایه دهد که به دستگیری البغدادی منجر شود، از 10 میلیون دلار به 25 میلیون دلار افزایش داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اشتون کارتر: اگر می دانستم سرکرده داعش دقیقا کجاست، نمی گفتم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..