تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آزادی 113 روستا و هلاکت بیش از 500 داعشی در غرب رقه

نیروهای دموکراتیک سوریه در فاز دوم نبرد علیه برای آزادسازی رقه، داعش را از 113 روستا در حوالی این شهر به عقب راندند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، نیروهای دموکراتیک سوریه که اکثر آنها را کردها تشکیل می دهند در فاز دوم نبرد برای آزاد سازی رقه، داعش را از 113 روستا در حوالی این شهر به عقب راندند و 536 تروریست داعشی را به هلاکت رساندند.

بر این اساس، رقه، پایتخت خودخوانده خلافتی است که ابوبکر البغدادی، سرکرده داعش خود را خلیفه مسلمین می خواند و پس از موصل در عراق تنها پایگاه اصلی این گروه تروریستی در منطقه است.

نیروهای دموکراتیک سوریه  که فاز دوم عملیات " خشم فرات" را از حدود سه هفته پیش (10 دسامبر سال 2015) آغاز کردند، روز جمعه در بیانیه ای اعلام  کردند که داعش را از 113  روستا در غرب رقه در شمال سوریه مجبور به عقب نشینی کرده و علاوه بر به هلاکت رساندن 536 تروریست داعشی، 12 تن از آنها را زنده به اسارت گرفتند.

بر اساس این بیانیه در این مدت 830 مایل مربع از غرب رقه آزاد شده است.

نیروهای دوکراتیک سوریه را اکثریت کرد تشکیل می دهند اما اعراب سوری، آشوری ها و ترکمن ها نیز در این گروه مشارکت دارند.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آزادی 113 روستا و هلاکت بیش از 500 داعشی در غرب رقه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..