تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کُری طارمی بعد از گلزنی برای حامد لک

کد خبر: ۴۶۰۴۶۹

۲۷۴  بازدید

مهدی طارمی بعد از گلزنی به سایپا سمت حامد لک رفت و برایش کری خواند.

خبرگزاری خبرآنلاین: حامد لک اگر زود در بازی پرسپولیس و سایپا گل نمی خورد شاید دوباره اتفاقات بازی استقلال و صبای نیم فصل اول و جام حذفی را رقم می زد. او علاقه خاصی به گرفتن ضرب حملات حریف دارد و در بازی با پرسپولیس هم تا گل نخورده بود از این تاکتیک استفاده کرد. بعد از گلی که خورد اما طارمی در حرکتی عجیب سمت او رفت و اینگونه برایش کری خواند. او البته بعد از بازی به رفاقتش با حامد اشاره کرده و گفته است چون با او دوست است و با هم کری داشتند ، این کار را به شوخی انجام داده اما آیا تماشاگران روی سکوها فرق بین شوخی و جدی بازیکنان داخل زمین را از آن فاصله درک می کنند؟

کری مهدی طارمی برای حامد لک



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کُری طارمی بعد از گلزنی برای حامد لک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..