تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وقتی «هفت» سوء‌تفاهم‌ها را رفع می‌کند/ آشتی تهیه‌کننده «قاتل اهلی» با کیمیایی

وقتی «هفت» سوء‌تفاهم‌ها را رفع می‌کند/ آشتی تهیه‌کننده «قاتل اهلی» با کیمیایی

فرهنگ > تلویزیون - تهیه‌کننده تازه‌ترین فیلم کیمیایی در «هفت»، از دومین همکاری خود به صورت مشروط با این کارگردان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برنامه سینمایی «هفت»، شامگاه جمعه 24 دی ماه در حالی روی آنتن شبکه سه سیما رفت که بهروز افخمی موضوع برنامه را بررسی سینمای انیمیشن عنوان کرد.

نکته جالب در برنامه امشب «هفت»، تلاش سازندگان این برنامه برای رفع سوء تفاهم های به وجود آمده بعد از برنامه هفته گذشته بود.

هفته گذشته پس از حضور محمد حیدری، دبیر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در این برنامه و توضیحاتش درباره ثبت‌نام اعضای انجمن منتقدان برای حضور در جشنواره فیلم فجر، شورای مرکزی این انجمن برای روشن‌ شدن شبهات، بیانیه ای صادر کرد. اما در برنامه جمعه شب 24 دی ماه «هفت»، گزارشی از صحبت‌های دبیر و مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر در کنار اظهار نظر شاهین امین از اعضای شورای مرکزی انجمن منتقدان پخش شد تا سوء تفاهم‌های به وجود آمده برطرف شوند.

گزارش کوتاه دیگر برنامه «هفت» به صحبت‌های منصور لشگری قوچانی، تهیه کننده «قاتل اهلی» اختصاص داشت که او نیز گفت درصورتی‌که فیلم سینمایی «قاتل اهلی» با موفقیت تولید و اکران شود، فیلم دومی را با همکاری با مسعود کیمیایی تولید خواهد کرد.

57244




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وقتی «هفت» سوء‌تفاهم‌ها را رفع می‌کند/ آشتی تهیه‌کننده «قاتل اهلی» با کیمیایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..