تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسئولان با رعایت حقوق دست‌فروشان بازار را ساماندهی کنند

ساعت: 00:06 منتشر شده در مورخ: 1395/10/25 شناسه خبر: 1005545

امام جمعه گرمی گفت: عده‌ای از مردم به دلیل بیکاری در بازار مشغول دست‌فروشی هستند و امیدوارم مسئولان با رعایت حقوق آنها این بازار را ساماندهی کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سیفار، حجت‌الاسلام و المسلمین یدالله صفری در خطبه‌های نماز جمعه گرمی با تسلیت رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، اظهار کرد: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یکی از شخصیت‌های بزرگ نظام بود و آن مرحوم از مبارزان دوران ستم‌شاهی در حدود چهار سال و نیم زندانی شد و سخت ترین شکنجه ها را تحمل کرد.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در قم که عامل اقتدار کشور را ایمان، معرفت دینی،  قدرت علمی و اقتصاد مقاوم  عنوان کرده  است؛ اظهار کرد: همه ما وظیفه داریم این چهار عناصر را تقویت کنیم.
وی با اشاره به اینکه برای بسیاری از خانواده‌ها امکان پرداخت تمام بهاء گاز مصرفی با نرخ فعلی وجود ندارد؛ افزود: شایسته است مسئولین در محاسبه نرخ گاز مصرفی تجدید نظر کنند.
حجت‌الاسلام صفری در ادامه با قدردانی از ساماندهی وضعیت ترافیکی، سد معبر و دست‌فروشان سطح شهر گرمی، گفت: اگر قبل از جمع‌آوری دست فروشان محلی برای آنها در نظر گرفته می‌شد و بعد این ساماندهی پیاده‌روها و خیابان‌ها صورت می‌گرفت بهتر بود.
وی خاطرنشان کرد: تنها با جمع‌آوری دست فروشان مشکل حل نمی‌شود بلکه باید مغازه‌داران نیز از ایجاد سد معبر در پیاده‌روها خودداری کنند و کالای خود را در درون مغازه‌ها قرار دهند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسئولان با رعایت حقوق دست‌فروشان بازار را ساماندهی کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..