تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای کنسرت شهرام و حافظ ناظری در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار ایرنا، شهرام ناظری در ابتدای این کنسرت ابراز امیدواری کرد که مسوولان کرمانشاه به فکر ساخت یک سالن بهتر برای اجرای کنسرت باشند چرا که به گفته وی سالن ورزشی حضرت امام خمینی (ره) کرمانشاه مکان مناسبی برای اجرای کنسرت و در شان مردم کرمانشاه نیست.
وی چند جمله ای نیز به زبان کردی با مردم صحبت کرد و گفت که متولد محله 'برزه دماغ' کرمانشاه است و بسیار خوشحال است که در خانه پدری خودش کنسرت اجرا می کند.
ناظری همچنین ابراز امیدواری کرد که دولت یارانه ای به فعالیت های فرهنگی اختصاص دهد به گونه ای که مردم بتوانند با ارزان ترین قیمت از کنسرت ها استفاده کنند.
وی همچنین از عملکرد فرهنگی ضعیف رسانه ها بخصوص صدا و سیما انتقاد کرد و گفت که 37 سال است که به صدا و سیما نرفته است.
ناظری ادامه داد که شاید عده ای از مسوولان ندانند که شعر و موسیقی به چه دردی می خورد اما باید بدانیم که تبلور فرهنگ در آیینه شعر و موسیقی است لذا به وسیله شعر و موسیقی می توانیم فرهنگمان را به دنیا نشان دهیم.
در ادامه این کنسرت حافظ ناظری نیز گفت که موسیقی صدای خدا و عبادت است لذا مسوولان ما باید این حضور پر شور مردم در پاسداشت موسیقی سنتی را قدر بدانند.
در این کنسرت قطعات آفرینش، حیرانی، بازگشت جاودانگی، مثنوی خوانی، بداهه نوازی و قطعه عدم به همراه چند قطعه کردی اجرا شد.
7457/8066 /1484خبرنگار:جواد الماسی** انتشار دهنده:علی مولوی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای کنسرت شهرام و حافظ ناظری در کرمانشاه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..