تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرماندار اردکان اظهارات مرعشی درتکذیب حادثه رانندگی بستگان آیت الله هاشمی را رد کرد

هادی مقیمی شامگاه جمعه در گفت و گو با ایرنا در واکنش به اظهارات مرعشی که در خبرگزاری ایسنا انتشار یافته و در آن وقوع حادثه رانندگی برای تعدادی از بستگان آیت الله هاشمی رفسنجانی در محدوده شهرستان اردکان را تکذیب کرده بود، یادآور شد: عذرا شریفیان دختر حاجیه طیبه هاشمی رفسنجانی خواهر مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی است که هنگام بازگشت از تهران در محدوده شهرستان اردکان خودرو آنها واژگون و سرنشینان آن مصدوم شدند.
وی تصریح کرده: از آقای مرعشی انتظار می رود از اظهار نظر در خصوص موضوعاتی که از آن بی اطلاع است، اجتناب کرده و پس از بررسی دقیق و اطمینان به صحت اخبار انتشار یافته، اظهار نظر کند.
ساعت 2 و 15 دقیقه شب گذشته پژو پارس سفید با سرنشینی میثم، نازنین، نجمه و ابوالقاسم شریفی نژاد و عذرا شریفیان در کیلومتر 11 محدوده ورودی استان یزد در مسیر نایین - اردکان به علت خستگی و خواب آلودگی راننده واژگون می شود که در این حادثه سرنشینان مصدوم می شوند.
فرماندار اردکان پیش تر در گفت و گو با ایرنا گفته بود: دو نفر از مصدومان (میثم و نجمه شریفی نژاد) به علت شکستگی ترقوه و سرگیجه تا ظهر امروز در بیمارستان بستری و پس از انجام معاینات و اقدامات درمانی توسط پزشکان متخصص مرخص شدند و خودروی مصدومان آسیب دیده به پارکینگ منتقل شد.
اردکان با 85 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع شده است.
7544/ 6014/ خبرنگار: مژگان دشتی** انتشار کاظم شاملو*

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرماندار اردکان اظهارات مرعشی درتکذیب حادثه رانندگی بستگان آیت الله هاشمی را رد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..