تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شروع تجربه جدید مهتاب کرامتی در بنگلادش | عکس

شروع تجربه جدید مهتاب کرامتی در بنگلادش | عکس

فرهنگ > سینما - مهتاب کرامتی که یکی از داوران جشنواره داکا در بنگلادش است، با انتشار عکسی، این حضور را تجربه‌ای تازه در کارنامه هنری‌اش خواند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهتاب کرامتی، بازیگر سینما که به عنوان داور در جشنواره داکا در کشور بنگلادش حضور پیدا کرده، عکسی را در همین ارتباط در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است.

کرامتی در شرح این عکس نوشته است: «شروع جشنواره بين‌المللى فيلم داكا و شروع يك تجربه جديد»

به گزارش خبرآنلاین، این جشنواره شامل بخش‌های مسابقه فیلمسازان زن، سینمای آسیا، سینمای جهان، سینمای کودکان و سینمای معنوی است و امسال ۱۶۰ فیلم از ۶۰ کشور به رقابت در بخش های مختلف آن می‌پردازند. جشنواره بین‌المللی فیلم داکا به صورت دوسالانه برگزار می‌شود. امسال در بخش ویژه این جشنواره آثاری از عباس کیارستمی به نمایش در می‌آید.

پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم داکا با شعار «فیلم بهتر، مخاطب بهتر و جامعه بهتر» از تاریخ ۱۲ تا ۲۰ ژانویه برابر با ۲۳ دی تا اول بهمن در کشور بنگلادش برگزار می‌شود.

57244




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شروع تجربه جدید مهتاب کرامتی در بنگلادش | عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..