تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز اکران «متولد ٦٥» در آلمان

به گزارش افکارنیوز،

پخش بین المللی فیلم بر عهده الهه نوبخت است و به زودی برنامه ریزی برای اکران در کشورهای انگلیس، سوئد، آمریکا و...ادامه پیدا می کند. «متولد ٦٥» در تازه ترین حضور جهانی خود در فستیوال «چنای» هند حضور پیدا می کند.

این فیلم هم اکنون در سینماهای ایران روزهای پایانی اکران را سپری می کند و تاکنون توانسته به فروشی نزدیک به ١ میلیارد و ٧٠٠ میلیون تومان دست یابد.

در خلاصه داستان «متولد ٦٥» آمده است: وقتی شوخی شوخی یه بازی شروع می کنی باید تا تهش بری.

در این اثر سینمایی پدرام شریفی، هنگامه حمیدزاده، مریم سعادت، احسان امانی، علیرضا استادی، کامران ملکی، مهتاب ثروتی، مجید رضایی و احسان بیات فر به عنوان بازیگر حضور دارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز اکران «متولد ٦٥» در آلمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..