تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دست فروشی تاریخ معاصر ایران زیر پل آزادگان کرج!

ساعت: 21:46 منتشر شده در مورخ: 1395/10/24 شناسه خبر: 1005194

"موزه پیاده رو" پدیده ای جدید در کرج است که به موجب آن دستفروشان اشیا عتیقه و تاریخی ایران را علاوه بر نمایش به حراج می گذارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «طنین شهر»، دست فروشی یکی از معضلات بارز شهر کرج است و اکثر پیاده روهای شهر و حتی برخی از خیابان های اصلی ساعاتی از روز را پذیرای بساط دست فروشان هستند.

برخی از این دست فروشان با فروش فیلم های مبتذل دوبله نشده تغییر فرهنگ را نشانه رفته اند و برخی نیز با فروش اشیا عتیقه تاریخ را به حراج می گذارند!

موزه 8

یکی از مناطقی که می شود آن را موزه تاریخ معاصر ایران  نامید زیر پل آزادگان کرج است که دست فروشی با اعتماد به نفس بالا انواع و اقسام اشیا عتیقه و تاریخی را با قیمت هایی بالای یک تا دو میلیون تومان نیز به فروش می گذارد و زمانی که از میزان صحت ادعایش در خصوص اشیا عتیقه هم جویا می شویم حاضر می شود پول را پس از محک قدمت اشیا پرداخت کنیم.

موزه6

اتفاقا سوالات تخصصی برخی افرادی که مشغول تماشای اشیا این موزه پیاده رویی بودند نیز حکایت از این داشت که این دست فروش مشتریان خاص خود را نیز پیدا کرده است.

در بساط این دست فروش اشیائی مربوط به دهه 30 تا 50  و بعضا مربوط به یک قرن پیش نیز یافت می شود و به نظر می رسد لازم است در کنار واخد سد معبر شهرداری، اداره میراث فرهنگی نیز سری به این موزه با ارزش بزند.

موزه3

در پایان امیدواریم مسئولین امر در عوض جمع آوری بساط دست فروشان که گاهی تنها راه تامین معاش آن هاست به فکر ساماندهی و نظارت بر آنان باشند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دست فروشی تاریخ معاصر ایران زیر پل آزادگان کرج!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..