تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نقش آیت الله هاشمی در ترور حسنعلی منصور

کد خبر: ۴۶۰۴۰۲

۲۴۳  بازدید

مرکز اسناد انقلاب اسلامی بخشی از گفت وگوی اختصاصی خود با آیت الله هاشمی رفسنجانی را منتشر شد که در آن وی به صراحت، دادن اسلحه برای ترور منصور را تکذیب کرده است.

خبرگزاری ایرنا: مرکز اسناد انقلاب اسلامی بخشی از گفت وگوی اختصاصی خود با آیت الله هاشمی رفسنجانی را منتشر شد که در آن وی به صراحت، دادن اسلحه برای ترور منصور را تکذیب کرده است.

به گزارش مرکز اسناد انقلاب اسلامی، این مرکز به منظور صیانت از تاریخ انقلاب اسلامی، بخشی از گفت وگوی اختصاصی با آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی را منتشر کرد که در این گفت وگو، وی به صراحت می گوید، برای ترور منصور من اسلحه ای نداده ام.

مرکز اسناد انقلاب اسلامی در راستای حواشی روزهای گذشته در رابطه با ترور حسنعلی منصور و نقش آیت الله هاشمی رفسنجانی برای تأمین اسلحه مورد نیاز هیئت های موتلفه اسلامی، بخشی از خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی را منتشر کرد.


فیلم یاد شده در پایگاه اینترنتی مرکز اسناد انقلاب اسلامی قابل مشاهده است.


علاوه بر فیلم، گفت وگوی اختصاصی آیت الله هاشمی رفسنجانی با مرکز اسناد انقلاب اسلامی، سایر مستندات مربوط به این واقعه تاریخی نیز در روزهای آتی از طریق پایگاه مرکز اسناد انقلاب اسلامی به نشانی irdc.ir منتشر خواهد شد.


آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام، انقلاب و رهبری و رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر روز یکشنبه نوزدهم دی ماه سال 95 بر اثر عارضه قلبی به دیدار حق شتافت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نقش آیت الله هاشمی در ترور حسنعلی منصور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..