تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمریکا: دعوتی برای شرکت در مذاکرات صلح سوریه در آستانه دریافت نکرده ایم

واشنگتن اعلام کرد دعوتی برای شرکت در مذاکرات صلح سوریه در پایتخت قزاقستان دریافت نکرده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری العالم، در حالی که با نزدیک شدن زمان برگزاری مذاکرات صلح سوریه تحت نظر ترکیه و روسیه در آستانه، پرسش هایی پیرامون مشارکت یا مشارکت نکردن آمریکا در این مذاکرات مطرح شده بود، آمریکا اعلام کرد دعوتی برای شرکت در این مذاکرات دریافت نکرده است،

بر این اساس، اسکای نیوز نوشت: وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای ترکیه مبنی بر حضور واشنگتن در مذاکرات آستانه برای حل و فصل بحران سوریه گفت آمریکا تاکنون دعوتی در این خصوص دریافت نکرده است.

مولود چاووش اوغلو، وزیر خارجه ترکیه پیشتر به طور ناگهانی اعلام کرده بود  روسیه با شرکت آمریکا در مذاکرات آینده سیاسی سوریه که در آستانه برگزار خواهد شد، موافقت کرده است. وی در ژنو گفته بود از آمریکا دعوت خواهد شد و این موضوعی است که با روسیه درباره آن توافق کردیم.

اما پس از این اظهارات، کرملین با تأکید بر اینکه توافقی در این باره صورت نگرفته است، اعلام کرد موضعگیری درباره دعوت از آمریکا برای شرکت در گفت و گوهای آستانه دشوار است. 

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمریکا: دعوتی برای شرکت در مذاکرات صلح سوریه در آستانه دریافت نکرده ایم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..