تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انصاری فرد: از پیوستن به المپیاکوس خوشحالم

کد خبر: ۴۶۰۳۹۳

۷۶۰  بازدید

مهاجم ایرانی المپیاکوس عنوان کرد تمام تلاشش را می‌کند تا بهترین نتیجه ممکن را با المپیاکوس کسب کند.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از رادیو ورزش یونان، کریم انصاری فرد که از پانیونیوس به المپیاکوس پیوست و قرار است پیراهن شماره ۱۷ را در این تیم بپوشد، در اولین صحبت‌های خود بعد از این انتقال گفت: خیلی خوشحالم که الان عضوی از خانواده بزرگ المپیاکوس شده‌ام. به خوبی از اهمیت و جایگاه این تیم در یونان آگاهم و می‌دانم به بزرگترین تیم یونان پیوسته‌ام و به همین خاطر تمام تلاشم را خواهم کرد تا بهترین نتیجه ممکن را اینجا با هواداران کسب کنیم و بتوانیم هواداران‌مان را با شادی همراه کنیم.

انصاری فرد: از پیوستن به المپیاکوس خوشحالم

بعد از آنکه مهاجم نیجریه‌ای المپیاکوس به دلیل حضور در جام ملت‌های آفریقا یونان را ترک کرده است، انصاری فرد احتمالا از این هفته به صورت ثابت در کنار کاردوسو بازی خواهد کرد.

او در پایان گفت: هر وقت مربی تشخیص دهد در خدمت تیم خواهم بود و می‌دانم که پیروزی در دیدارهای پیش رو اهمیت زیادی برای ما دارد و با تمام قوا در خدمت تیم خواهم بود تا به المپیاکوس کمک کنم تا بهترین نتیجه ممکن را بگیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انصاری فرد: از پیوستن به المپیاکوس خوشحالم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..