تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قرص برنج جان ۷ همدانی را گرفت

ساعت 24-مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان گفت: ۷ نفر در همدان بر اثر مسمومیت ناشی از مصرف قرص برنج جان خود را از دست دادند.

 به نقل از روابط عمومی پزشکی قانونی همدان، علی‌احسان صالح با بیان اینکه ۲ زن و ۵ مرد امسال جان خود را بر اثر مصرف قرص برنج از دست دادند، اظهار کرد: بر اساس آمار، تلفات ناشی از مصرف قرص برنج در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

وی استفاده نادرست از قرص برنج را دارای عواقب جبران‌ناپذیری دانست و افزود: سال گذشته در مدت یاد شده نیز ۴ نفر در همدان شامل یک زن و ۳ مرد به علت مسمومیت ناشی از مصرف این قرص جان باختند.

صالح در زمینه تبعات منفی استفاده از قرص برنج نیز گفت: با جذب قرص برنج در بدن انسان، آنزیم‌های سلولی بلوکه شده و زمینه سمی شدن سلول‌ها در تمام سیستم بدن مهیا می‌شود.

وی با بیان اینکه پادزهری برای بی‌تأثیر کردن مسمومیت با قرص برنج وجود ندارد، عنوان کرد: مصرف قرص برنج دارای علائمی چون کم‌خونی، کاهش اشتها و وزن، شکستگی و مرگ تدریجی استخوان‌ها است.

صالح در پایان با بیان اینکه استفاده نصف قرص برنج برای یک فرد بالغ کشنده است، اظهار کرد: اختلالاتی چون اختلال نبض، کبدی و عصبی، اختلالات متابولیکی، از کارافتادگی کلیه، افت فشار خون و بی‌هوشی از اثرات استفاده از این قرص به شمار می‌رود.

مهر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قرص برنج جان ۷ همدانی را گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..