تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین وضعیت اساتید پیمانی مشروط پیام نور

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور آخرین وضعیت پیمانی های مشروط این دانشگاه را تشریح کرد و گفت: پرونده بخش قابل توجهی از این اساتید در هیات جذب دانشگاه بررسی شده است.

به گزارش سایت پی ان یو نیوز ابوالفضل فراهانی در گفتگو با مهر درباره آخرین وضعیت اساتید پیمانی های مشروط دانشگاه پیام نور گفت: اگر کسی تمام شرایط را داشته باشد حتما تبدیل وضعیت می شود، در حال حاضر پرونده بخش قابل توجهی از اساتید پیمانی مشروط در هیات جذب دانشگاه بررسی شده و زمینه تبدیل وضعیت آنها فراهم شده است.

وی ادامه داد: تبدیل وضعیت این افراد با همراهی و مساعدت هیات امناء دانشگاه صورت می گیرد و در واقع دانشگاه در تلاش است، به گونه ای عمل کند، تا اکثر این افراد بتوانند، تبدیل وضعیت شده و مشمول تعدیل نشوند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور خاطرنشان کرد: دانشگاه با نظر هیات امناء برای افرادی که هنوز تبدیل وضعیت نشده اند نیز دوباره فرصت قرار داده، ولی در هر صورت این اساتید باید امتیاز علمی و پژوهشی لازم برای تبدیل وضعیت خود را کسب کنند.

فراهانی تصریح کرد: به هرحال کسب امتیازات از شرایط تبدیل وضعیت استخدام هیات علمی بوده و اکنون نیز است.

وی یادآورشد: در حال حاضر حدود ۲۲۰ نفر از اساتید پیمانی مشروط تبدیل وضعیت شده اند و روند تبدیل وضعیت آنها ادامه دارد و حوزه معاونت آموزشی و هیات جذب دانشگاه این موضوع را در دو شیفت ادامه می دهد و هر هفته مرکز جذب دانشگاه دو جلسه برگزار می کند تا بتواند زودتر مشکل را حل کند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور ادامه داد: تاکید ما این است کسی مشمول تعدیل نشود، منتهی هیات علمی نیز در جهت احراز امتیازات و شرایط لازم خود باید تلاش کند و وقتی تلاش می کند، زمینه را برای تبدیل وضعیت خود فراهم می کند.

 وضعیت پیمانی مشروط، وضعیتی است که شخص گرچه مورد نیاز و تایید دانشگاه به لحاظ علمی است، اما به دلیل اینکه باید شروط سه گانه، شرکت در فراخوان، تایید صلاحیت علمی و تایید صلاحیت عمومی را طی کند، دانشگاه به صورت مشروط با وی همکاری می کند تا پس از طی مراحل ذکر شده و تایید نهایی، وضعیت فرد به پیمانی قطعی تبدیل شود




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین وضعیت اساتید پیمانی مشروط پیام نور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..