تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همکاری اساتید ایرانی خارج از کشور در ۳۰ درصد پروژه های پژوهشی

قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل گفت: متخصصان و محققان ایرانی مقیم خارج خارج از کشور در ۳۰ درصد پروژه های تحقیقاتی مشترک با دانشگاه های کشور همکاری دارند.

به گزارش سایت پی ان یو نیوز حسین سالار آملی در گفتگو با مهر درباره تعداد پروژه هایی که در سال جاری با کشورهای خارجی منعقد شده گفت: آمار تعداد پروژه های مشترک با دانشگاه های کشورهای خارجی تا یک ماه آینده اعلام می شود.

وی ادامه داد: ولی تاکنون حدود  ۱۴۰ پروژه تحقیقاتی بین اساتید ایرانی و اروپایی امضا شده است که حدود ۳۰ درصد آن با ایرانیان مقیم خارج از کشور بوده، که به این روش دانش موجود وارد کشور شده تا بتوانیم از آن استفاده کنیم.

قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل افزود: البته باید از این رفت و آمدها و بستر های علمی مواظبت شود و وزارت علوم هم این مسئله را مد نظر قرار داده است.

سالار آملی ادامه داد: شادابی دانشگاه های ما برای اینکه در این مسیر حرکت کنند، و ثمره ای که دراین مدت شاهد آن بودیم، ما را وادار می کند تا حساب شده تر و با برنامه ریزی این برنامه ها را پیگیری کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همکاری اساتید ایرانی خارج از کشور در ۳۰ درصد پروژه های پژوهشی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..