تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هواوی از نسخه 2017 گوشی میان رده P8 lite با باتری 3000 میلی آمپر ساعتی رونمایی کرد

هواوی از نسخه 2017 گوشی میان رده P8 lite با باتری 3000 میلی آمپر ساعتی رونمایی کرد

جدیدترین گوشی هوشمند شرکت هواوی P8 lite 2017 نام دارد که نباید آن را با اولین P8 lite که در سال 2015 رونمایی شد، اشتباه گرفته شود. این گوشی جدید در مراسمی اختصاصی رونمایی نشد اما به نظر می رسد که تا پایان ماه ژانویه برای خرید در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. با تک شات همراه باشید.

میان رده جدید هواوی با قیمت 239 یورو در اروپا عرضه خواهد شد و انتظار می رود که به تدریج و طی ماه های آتی در سایر کشورها نیز عرضه شود، از جمله آمریکای لاتین که احتمالا با نام P9 Lite 2017 به کاربران معرفی خواهد شد.

این محصول جدید برای آن دسته از کاربرانی که به دنبال اسمارت فونی میان رده هستد، انتخاب خوبی محسوب می شود. میان رده جدید هواوی با سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا در اختیار کاربران قرار می گیرد اما فاقد ساختار دوربین دوال است، هواوی این نوع دوربین را تنها به گوشی های پرچمدار خود اختصاص می دهد.

در عوض هواوی گوشی جدیدش را به دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 با فلاش ال ای دی مجهز کرده است. کاربران می توانند برای باز کردن قفل گوشی از سنسور اثر انگشتی استفاده کنند که در قاب پشتی تعبیه شده است. دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی این گوشی نیز عکس های سلفی با کیفیتی را ثبت خواهد کرد.

از لحاظ سخت افزاری هواوی این گوشی را به تراشه Kirin 655 با هشت هسته پردازشی و پردازنده گرافیکی Mali-T830 MP2 مجهز کرده است. این تراشه هشت هسته ای همراه با رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی با قابلیت ارتقا، فرآیندهای پردازشی را به عهده می گیرد.

در آخر باید بدانیم که میان رده جدید هواوی دارای نمایشگر 5.2 اینچی IPS با رزولوشن فول اچ دی (1080p) است و به باتری 3000 میلی آمپر ساعتی غیر قابل تعویض نیز مجهز شده است.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هواوی از نسخه 2017 گوشی میان رده P8 lite با باتری 3000 میلی آمپر ساعتی رونمایی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..