تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طارمی:هرکس بگوید پنالتی نبود ضد پرسپولیس است

کد خبر: ۴۶۰۳۶۷

۵۱۳  بازدید

مهاجم پرسپولیس گفت: هر کارشناسی بگوید که خطا روی من پنالتی نبود یا می‌خواهد ضد پرسپولیس کار کند یا نمی‌خواهد حقیقت را بگوید.

خبرگزاری تسنیم: مهدی طارمی پس از برتری پرسپولیس مقابل سایپا گفت: در ابتدا پیروزی مقابل سایپا و بازگشت به صدر جدول را به هواداران تبریک می‌گویم و امیدوارم با تداوم این روند در پایان فصل قهرمان شویم. 

مهاجم پرسپولیس در خصوص شکستن رکورد گلزنی جواد کاظمیان گفت: من به رکورد شکنی فکر نمی‌کنم و اولویت من قهرمانی پرسپولیس است. دوست دارم در کنار قهرمانی پرسپولیس نیز آقای گل شوم اما آقای گلی همه هدف من نیست. 

طارمی در خصوص کری با حامد لک تصریح کرد: من و حامد 2 سال است با هم دوست هستیم و پیش از هر بازی با هم کری می‌خوانیم. در این دیدار نیز وقتی من گل زدم فقط به او نگاه کردم و این مسئله فقط یک کری ساده و دوستانه بود. 

وی در خصوص داوری گفت: داور بازی هم مانند بازیکنان در این دیدار در برخی صحنه‌ها مرتکب اشتباه شد، فکر می‌کنم قضاوت زاهدی‌فر در اولین دیداری که برای پرسپولیس در ورزشگاه آزادی سوت زد عملکرد خوبی بود. 

طارمی در خصوص صحنه‌ای که در محوطه جریمه سایپا متوقف شد گفت: آن صحنه صد در صد پنالتی بود هر کارشناسی بگوید که پنالتی نبود یا می‌خواهد ضد پرسپولیس کار کند یا نمی‌خواهد حقیقت را بگوید. البته به نظر داوران احترام می‌گذارم. گرفتن پنالتی یک هنر است که یکی این هنر را دارد و یکی این هنر را ندارد. 

مهاجم پرسپولیس در خصوص شانس آقای گلی خود با حضور سروش رفیعی گفت: سروش بازیکنی بسیار فنی و قوی است مطمئناً حضور او خیلی به من کمک می‌کند تا بتوانم گل‌های بیشتری به ثمر برسانم.

طارمی اظهار داشت: هر بازیکنی در پرسپولیس جایگاه خودش را دارد، از رسانه‌ها و هواداران خواهش می‌کنم که آنقدر نگویم سروش آمده و جای محسن مسلمان متزلزل شده است، این بازیکنان آمده‌اند که کمک کنند پرسپولیس قهرمان فصل شود. در خصوص آقای گلی هم باید بگویم من پیش‌تر به آقای گلی فکر نمی‌کردم اما با آقای برانکو خیلی صحبت کردیم. پس از آن تصمیم گرفتم که اولویت قهرمانی پرسپولیس و اولویت بعدی رسیدن به عنوان آقای گلی باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طارمی:هرکس بگوید پنالتی نبود ضد پرسپولیس است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..