تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهتر بود حسینی از اول فصل برای استقلال بازی می کرد / شرایط تیم نسبت به قبل بهتر شده

برومند؛

بهتر بود حسینی از اول فصل برای استقلال بازی می کرد / شرایط تیم نسبت به قبل بهتر شده

دروازه بان پیشین استقلال گفت: «اگر بازی دادن به حسینی بعد از نفت تداوم پیدا می کرد او بهتر می توانست خودش را نشان دهد.»

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، پرویز برومند در خصوص برتری استقلال مقابل نفت اظهار داشت: «من فقط نیمه دوم بازی را دیدم اما به هر حال استقلال به برد خوبی رسید که این برتری شرایط استقلال را امیدوارانه تر کرد.»

 

وی در ادامه افزود: «البته استقلال هنوز ضعف هایی دارد که باید برطرف کند اما شرایط این تیم نسبت به قبل بهتر شده و امیدوارم بتواند بهتر از این هم نتیجه بگیرد.»

 

دروازه بان پیشین استقلال با اشاره به عملکرد سید حسین حسینی تاکید کرد: «تا جایی که من دیده ام او عملکرد بدی نداشته و می توان به آینده اش امیدوار بود.»

 

برومند درباره رابطه میان سید مهدی رحمتی و حسینی اعلام کرد: «این رقابت باید تداوم داشته باشد. در ابتدای فصل به حسینی برابر نفت تهران بازی رسید اما این بازیکن در همه بازی ها نیمکت نشین شد تا این که به بازی با سپاهان رسید. شاید اگر بازی دادن به او بعد از نفت تداوم پیدا می کرد او بهتر می توانست خودش را نشان دهد. اما الان استقلال چند بازی سخت را پیش رو دارد که کار حسینی هم سخت است اما به هر حال من اعتقاد دارم اگر به دروازه بانی میدان داده می شود، اعتقاد و بازی دادن به او هم تداوم پیدا کند. برای من فرقی نمی کند رحمتی بازی کند یا حسینی، مهم این است که استقلال برنده باشد.»

هوادار

109




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهتر بود حسینی از اول فصل برای استقلال بازی می کرد / شرایط تیم نسبت به قبل بهتر شده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..