تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زنی که 8 سال است در فرودگاه زندگی می کند

ساعت 24-یک زن سنگاپوری به خاطر بالا بودن هزینه ای زندگی از هشت سال پیش مجبور شده است که در فرودگاه شانگی شهر سنگاپور زندگی بگذراند.

این زن سنگاپوری به علت وضعیت دشوار مالی خود در جریان بحران مالی جهانی سال 2008 میلادی مجبور شد تنها آپارتمان خود را اجاره دهد تا بتواند با پول آن امرار معاش کند.

این زن برای اقامت چند روزه در سال 2008 میلادی در فرودگاه برنامه ریزی کرده بود اما باور نمی کرد که این وضعیت برایش پیش بیاید و فرودگاه به محل اقامت دائم وی تبدیل گردد.

او یاد گرفت که چطور خود را با زندگی در فرودگاه سازگاری دهد؛ به گونه ای که غذا و لوازم مورد نیاز خود را در رستورانها و در فروشگاههای داخل فرودگاه خرید می کند و از سرویس بهداشتی و سیستم اینترنت بی سیم آنجا و نظایر آن استفاده بهره می برد.

این زن مدعی است که حال و روز او اکنون بهتر از روزهای اولی است که به فرودگاه آمد زیرا چرخ دستی او پر از لباس و وسایل شخصی و غذا است.

او ماهیانه 1000 دلار از اجاره آپارتمان سه خوابه خود می گیرد که برای تامین همه مایحتاج زندگی او کافی است اما درحال برنامه ریزی برای فروش آپارتمان خود و خرید آپارتمان کوچکتری به منظور نقل مکان به آنجا و آغاز زندگی جدیدی است.

این زن تنها کسی نیست که به طور دائم در فرودگاه شانغی زندگی می کند بلکه دستکم 10 نفر دیگر نیز نظیر او در این فرودگاه زندگی می کنند.

جام جم آنلاین




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زنی که 8 سال است در فرودگاه زندگی می کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..