تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمجید ذوالفقارنسب از شهریار/ دایی توانایی مربیگری در اروپا را دارد

تمجید ذوالفقارنسب از شهریار/ دایی توانایی مربیگری در اروپا را دارد

ورزش > لیگ برتر - مربی سابق استقلال و سایپا معتقد است علی دایی می‌تواند در لیگ‌های اروپایی مربیگری کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بیژن ذوالفقار نسب که مهمان برنامه فوتبال برتر بود، پیش از دیدار پرسپولیس و سایپا، به تمجید از علی دایی و تیم جوان نفت پرداخت. او در این مورد گفت:« علی دایی نشان داده در این چند سال گذشته توانسته به دانش مربیگری اش اضافه کند و نتایج خوب با تیم جوان نفت نشانگر این موضوع است.»

او در ادامه همچنین گفت:« اگر علی دایی پیش از مربیگری در تیم ملی به کلاس های خارجی می رفت می توانست نتایج بهتری کسب کند و حتی او پتانسیل مربیگری در لیگ های اروپایی را دارد و می تواند در این زمینه لژیونر باشد.»

256 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمجید ذوالفقارنسب از شهریار/ دایی توانایی مربیگری در اروپا را دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..