تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وضعيت مصدومان استقلال/تعطيلى تمرين آبى پوشان

مصدوميت دو بازيكن تيم فوتبال استقلال باعث شده تا حضور آنها در ديدار هفته هفدهم در هاله اى از ابهام قرار گيرد.

وضعيت مصدومان استقلال /تعطيلى تمرين فرداى آبى هابه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان جابر انصارى بازيكن تيم فوتبال استقلال كه روز گذشته در بازى مقابل نفت تهران به دليل مصدوميت حضور نداشت قرار است فردا زير نظر پزشك تيم تست بدهد تا مشخص شود می‌تواند در دیدار هفته هفدهم مقابل استقلال خوزستان به میدان برود یا خیر.

همچنين هرایر مگویان، مدافع ارمنستانی تیم فوتبال استقلال به دلیل مصدومیت در دیدار روز گذشته تیمش مقابل نفت تهران غایب بود.

اين بازيكن نيز در حال حاضر مشغول فیزیوتراپی است و احتمالا به بازى مقابل استقلال خوزستان نمى رسد.

انصارى و مگويان در تمرين امروز استقلال حضور نداشتند و تنها با لباس شخصى با حضور در محل تمرين نظاره گر ديگر آبى پوشان بودند.

تعطيلى تمرين آبى ها 

با نظر کادرفنی استقلال، بازیکنان اصلى كه روز گذشته در ديدار مقابل نفت به ميدان رفتند فردا به استراحت می پردازند و بازیکنانی که نیمکت نشین بوده اند،فردا تمرین سبکی را برگزار می کنند. 

بدین ترتیب دور جدید تمرینات استقلال برای دیدار با استقلال خوزستان از روز یکشنبه آغاز می شود.

تيم فوتبال استقلال سه شنبه هفته آينده به مصاف استقلال خوزستان مى رود.

آب درمانى استقلالى ها زير نظر منصوريان

عليرضا منصوريان سرمربى استقلال كه به دليل شركت در كلاس مربيگرى حرفه اى در تمرين ريكاورى صبح حضور نداشت، پس از پايان كلاس خود به جلسه ريكاورى و آب درمانى بازيكنان در استخر اضافه شد و شخصا آب درمانى بازيكنان را زير نظر گرفت.

كاوه رضايى با كسب اجازه از سرمربى آبى ها در تمرين امروز حضور نداشت.

يعقوب كريمى كه در تمرين صبح حضور نداشت، به آب درمانى بازيكنان در استخر اضافه شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وضعيت مصدومان استقلال/تعطيلى تمرين آبى پوشان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..