تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رژیم ۲۱ روزه لاغری لاغرشو – روز چهاردهم

کاهش وزن با برنامه لاغری 21 روزه لاغرشو. امروز روز چهاردهم رژیم غذایی لاغرشو است و امیدوارم که تا به اینجا همراه ما بوده باشید. در برنامه ی امروز هم مانند برنامه های قبلی از سرکه ی سیب و میان وعده های میوه ای استفاده شده است. امیدوارم که امروز هم مانند سایر روزها به خوبی پشت سر بگذارید. با دکترسلام همراه باشید.

# نمونه برنامه غذایی روز چهاردهم:

ناشتا:

۲ لیوان آب ولرم + ۲ ق غ سرکه سیب در هر لیوان

صبحانه:

نان تافتون ۱.۵ برش + پنیر کم چرب نصف قوطی کبریت + گردو ۱ عدد + گوجه فرنگی ۱ عدد + چای بدون قند و شکر ۱ لیوان

میان وعده:

آب هویج ½ لیوان + سیب ۱ عدد + چای سبز با هل ۱ لیوان

ناهار:

نیم ساعت قبل ناهار ۲ لیوان آب ولرم + ۲ ق غ سرکه سیب در هر لیوان و بعد از آن سالاد بدون سس (همراه با سرکه بالزامیک و ۱ ق م روغن زیتون) مصرف کنید.

کباب تابه ای بدون روغن ۱ کف دست + نان لواش ۲ برش + گوجه فرنگی ۲ عدد + ماست ۳ ق.غ + نعناع خشک ۱ ق.م

میان وعده:

کیوی ۱ عدد + موز نصف عدد + بادام ۵ عدد

شام:

جوجه کباب ۵۰ گرم +‌گوجه کبابی ۱ عدد

قبل خواب:

۱ لیوان شیر کم چرب + ۱ ق.م عسل

# هیچ وقت کربوهیدرات ها را به تنهایی نخورید!

هنگامی که تصمیم دارید تا چربی های اضافی بدنتان را آب کنید، کنترل انسولین یک باید است. اینکه چه مقدار انسولین ترشح می شود، مستقیما” ارتباطی به این ندارد که چقدر کربوهیدرات می خورید، اما به اینکه آن کربوهیدرات چقدر سریع هضم شود بسیار مرتبط است. کربوهیدرات های پردازش شده، به سرعت هضم می شوند و به اندازه ی قابل توجهی سطح انسولین را افزایش می دهند؛ شرایطی که باید از آن دوری کنید. اما اگر به ناچار یک کاسه کورن فلکس خوردید (که معمولا” سریع هضم است)، هنوز هم می توانید کاری کنید که هضم آنها را آرام تر کنید! بنابراین باعث خواهید شد تا انسولین کمتری ترشح شود و نتیجتا” بر توانایی چربی سوزی شما تاثیر منفی نگذارد.

# این کار را انجام دهید:

یک راه برای اینکه هضم کربو ها را کند کنید، این است که آنها را با پروتئین و مقدار کمی چربی بخورید. هیچوقت فقط کربوهیدرات خالی نخورید. به عنوان مثال، آن کاسه ی کورن فلکس را با سفیده ی تخم مرغ یا پنیر همراه کنید. همچنین می توانید به همراه وعده ی غذایی تان مقدار قابل توجهی سالاد، حبوبات سبز، کلم بروکلی و یا سبزیجات بخورید. این غذاها، سرعت تجزیه و هضم تمام کربوهیدرات ها را می کاهند.

تهیه و تنظیم: ساناز مطلبی خامنه کارشناس تغذیه و رژیم درمانی

برای مشاهده ی تمامی روزهای لاغرشو روی لینک زیر کلیک کنید:

تمامی برنامه های لاغرشو

منبع: دکتر سلام

ارسال شده در 24 دی 1395 توسط 21 روز با موضوع تغذیه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رژیم ۲۱ روزه لاغری لاغرشو – روز چهاردهم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..