تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوشی جدید لنوو را سه روز یک بار شارژ کنید!

گوشی هوشمند جدید لنوو در مدل P2 با تاکید بر اصلاح و بهبود عملکرد باتری بیش از هر ویژگی و قابلیت دیگری از راه می‌رسد.

این گوشی مجهز به باتری ۵,۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که به این ترتیب سه روزی یک بار نیاز به شارژ دوباره پیدا می‌کند. باتری گوشی لنوو مدل P2 از نوع فست شارژ یا شارژ سریع است و قادر به صرفه‌جویی در مصرف انرژی است.

از دیگر مشخصات گوشی هوشمند Lenovo P2 باید به صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی سوپر امولد با میزان وضوح ۱۰۸۰p، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و موتور پردازشگر اسنپدراگون ۶۲۵ اشاره کرد.

این گوشی با سیستم عامل اندروید ۶ مارشمالو کار می‌کند و در کنار آن باید از وجود امکانی مانند جک هدفون و طراحی بدنه فلزی به ضخامت ۸٫۵ میلی‌متر هم خبر داد.

گوشی هوشمند Lenovo P2 از ۱۶ ژانویه ۲۰۱۶ (۲۷ دی ۹۵) ابتدا در انگلستان موجود می‌شود.

nextpowerup

لینک کوتاه:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوشی جدید لنوو را سه روز یک بار شارژ کنید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..