تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هواداران در استقبال از بازیکن دید سنگ تمام گذاشتند

به گزارش افکارنیوز،

تیم‌های پرسپولیس و سایپا در حالی از دقایقی دیگر به مصاف هم می‌روند که حدود 40 هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور یافته‌اند و همچنان بر تعداد آنها افزوده می‌شود.

* در حالی که یک بازیکن شبیه گادوین منشا مهاجم پیکان در ورزشگاه حضور پیدا کرده بود و حتی کسانی که اطراف او حضور داشتند اعلام کردند که گادوین منشا است، اما ظاهرا او قرار است در تمرینات تیم سایپا شرکت کند.

* هواداران پرسپولیس سروش رفیعی بازیکن جدیدشان را به شدت تشویق و از او استقبال کردند.

* عادل فردوسی‌پور گزارشگر بازی به همراه برادرش وارد ورزشگاه شد و با استقبال تماشاگران پرسپولیس مواجه شد.

* محمدرضا زادمهر عضو هیئت مدیره پرسپولیس و مهرداد میناوند در جایگاه حضور یافتند.

* هواداران پرسپولیس مهدی طارمی را با شعار «قاتل آبی‌ها» تشویق کردند.

* حامد لک، عزت‌الله پورقاز، روزبه شاه‌علیدوست، سیامک کوروشی، غلامرضا رضایی، حامد شیری، علیرضا علیزاده، امید خالدی، رضا جعفری، ایوب کلانتری و محمدرضا خلعتبری 11 بازیکن سایپا برای این دیدار هستند.

* صادق محرمی، پل یانسکی، حمیدرضا طاهرخانی، رادوشوویچ، علی علیپور، ولادیمیر پریمیوف و سامان نریمان جهان نیمکت‌نشینان پرسپولیس در این دیدار خواهند بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هواداران در استقبال از بازیکن دید سنگ تمام گذاشتند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..