تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




6 هزار تماشاگر در آزادی/ حضور مهاجم مد نظر پرسپولیس در ورزشگاه

حاشیه دیدار پرسپولیس - سایپا

6 هزار تماشاگر در آزادی/ حضور مهاجم مد نظر پرسپولیس در ورزشگاه

در حدود یک ساعت مانده به بازی حدود 6 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، در حالی که دیدار دو تیم ساعت 16 و 30 دقیقه آغاز می‌شود حدود 6 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند البته بیرون ورزشگاه و مقابل پارکینگ‌های مجموعه ترافیک نسبتا شدیدی برای حضور به ورزشگاه ایجاد شده است.

* احمد سجادی مربی سایپا اولین نفر از مجموع دو تیم است که در زمین چمن حاضر شده و منتظر حضور دروازه‌بانان تیم سایپا است.

* پوشاک جدید بین توپ جمع‌کن‌های آزادی در حال پخش شدن است تا آنها در هوای سرد زمستانی راحت‌تر بتوانند در کنار زمین حاضر شوند.

* هواداران پرسپولیس حامد لک را هنگام ورود به زمین «هو» کردند و سپس درخواست کردند به نزد آنها برود و لک را تشویق کردند.

*  لک با پیراهن و شورت ورزشی نارنجی وارد زمین شد.

*گادوین منشا، مهاجم نیجریه ای تیم فوتبال پیکان که در نیم فصل شایعه حضورش در پرسپولیس مطرح شده بوده، در ورزشگاه آزادی حضور دارد. وی وقتی با این پرسش هواداران پرسپولیس مبنی بر اینکه آیا قرار است به این تیم ملحق شود، گفت: من فقط آمده‌ام بازی را ببینم.

116




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «6 هزار تماشاگر در آزادی/ حضور مهاجم مد نظر پرسپولیس در ورزشگاه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..