تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هلاکت ده‌ها تن از مزدوران عربستان به دست نیروهای یمنی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المیادین، وزارت دفاع یمن از کشته و زخمی شدن شماری از مزدوران عبدربه منصورهادی رئیس‌جمهور فراری و مستعفی یمن در پی دفع حمله آنها به سمت گذرگاه علب در عسیر در مرز با عربستان خبر داد.

همچنین در پی عملیات ارتش و کمیته‌های مردمی یمن برای به کنترل در آوردن مناطق التله السوداء، الرقابه، و الجُروف در جبهه کرش در شمال استان لحج، 8 تن از مزدوران منصور هادی به هلاکت رسیده و 13 تن نیز زخمی شدند.

از سوی دیگر در پی حمله غافلگیرکننده نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به مواضع مزدوران منصور هادی در تپه‌ المطار در بخش صِراوح در مأرب، ده‌ها تن از آن‌ها به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

رژیم سعودی در ادامه استفاده از بمب‌های ممنوعه با دو بمب خوشه‌ای روستای غَرابق در منطقه مرّان در بخش حَیدان در غرب استان صعده را هدف قرار داد.

جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی همچنین قلعه باجِل در شرق استان الحُدیده در غرب یمن، جبل نَقُم در شرق صنعا، پادگان ضبوه در بخش سنجان و مناطق مختلفی از بخش نِهم واقع در شمال شرق صنعا را بمباران کردند.

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن نیز در پاسخ به این حملات، با موشک‌های اوراغان مراکز تجمع ارتش سعودی در اطراف گذرگاه الخضراء در نجران را بمباران کردند.

17 شهید و 13 زخمی در پی حمله جنگنده‌های سعودی به تَعِز در یمن

جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی ساعات اولیه صبح امروز جمعه، منطقه الربیعی در بخش التعزیه از توابع استان تعز را بمباران کردند.

بر اساس این گزارش، در پی این حمله دست‌کم 17 تن به شهادت رسیده و 13 نفر نیز زخمی شده‌اند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هلاکت ده‌ها تن از مزدوران عربستان به دست نیروهای یمنی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..