تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رابطه هواداران استقلال و رحمتی شکرآب شد!

دیدار استقلال مقابل نفت تهران آن قدر حواشی عجیب و غریب داشت که می توان از دل این بازی، یک کتاب نوشت.

با اینکه تمام اتفاقات این دیدار زیر سایه برد استقلال قرار گرفت اما مسائلی نیز به چشم آمد که می تواند در آینده، اثرات خود را نشان دهد.

یکی از این مسائل، اتفاقی بود که دقایقی قبل از شروع بازی رخ داد. سیدمهدی رحمتی به همراه سیدحسین حسینی برای گرم کردن بدن خود راهی زمین شدند. رحمتی که می دانست نیمکت نشین است، هیچ رمقی برای تمرین نداشت و فقط به تیر دروازه تکیه داده بود اما حسینی با جدیت و تمرکز بالایی تمرین می کرد.

در این زمان، هواداران استقلال که قصد داشتند به رحمتی روحیه بدهند، او را تشویق کردند و سپس از حسینی خواستند دست رحمتی را گرفته و به سمت سکوها ببرد اما رحمتی بی توجه به این مسائل، از حسینی خواست بی خیال این شعارها شود و به کارش ادامه دهد.

هواداران وقتی با این واکنش از سوی رحمتی مواجه شدند، از ادامه تشویق این بازیکن دست کشیدند و رحمتی تا پایان بازی که نیمکت نشین هم بود، تشویق نشد و یا از طرف سکوهای اندکی مورد تشویق قرار گرفت.

با این حساب، به نظر می رسد رابطه او و هواداران حسابی کمرنگ شده و کاپیتان استقلال، مهم ترین حامیان خود را از دست داده است. باید دید در هفته های بعد و به خصوص دیدار آبی پوشان مقابل استقلال خوزستان در ورزشگاه آزادی چه اتفاقاتی رقم می خورد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رابطه هواداران استقلال و رحمتی شکرآب شد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..