تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازی Sonic Mania به نینتندو سوییچ می‌آید

بازی Sonic Mania به نینتندو سوییچ می‌آید

اگر یادتان باشد، چند ماه پیش بود که بازی Sonic Mania رسما برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان معرفی شد. حال مشخص شد که این بازی هم به کنسول نینتندو سوییچ می‌آید. با تک‌شات و جزئیات خبرهمراه باشید.

 

چندی پیش بود که بازی Sonic Mania فقط برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان معرفی شد و خبری از پلتفرم دیگری برای این بازی نبود. حال در طی یک توییت از صفحه رسمی بازی Sonic در توییتر مشخص شد که این بازی در ماه جولای به نینتندو سوییچ می‌آید.

 

بازی Sonic Mania در راس بازی‌های نینتندو سوییچ قرار خواهد داشت. — Sonic the Hedgehog (@sonic_hedgehog) January 13, 2017

 


Sonic Mania یک پروژه در دست ساخت توسط کریستین وایت‌هد، پاگودا وست گیمز و هدکنون با همکاری تیم سازنده سونیک و سگا است که قصد دارند با عرضه Sonic Mania شخصیت محبوب سونیک و بازی‌های 2 بعدی، پیکسلی را به دنیای بازی‌های رایانه‌ای برگردانند. این عنوان با ترکیبی از مراحل قدیمی و مراحل جدید خاطرات شما را دوباره در نسل هشتم بازی‌ها زنده خواهد کرد.


این اثر در زمستان سال جاری برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

 

برای پیگیری اخبار کنفرانس نینتندو سوییچ می‌توانید به صفحه‌ی اختصاصی این رویداد مراجعه کنید.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازی Sonic Mania به نینتندو سوییچ می‌آید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..