تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با منفورترین شغل تاریخ آشنا شوید

دلیل شهرت او وحشیگری و سادیسمی بود که از خود بروز می داد.

او ضربه های تبر را به نقاط اشتباهی بدن قربانی مورد نظر وارد می کرد و این کار را چند بار انجام می داد و سرانجام ضربه تمام کننده را می زد.

- بنا بر این گزارش، جک کیچ یک جلاد انگلیسی بود که او را خونریزترین جلاد تاریخ لقب داده اند.

کیچ سمبل وحشت در نزد انگلیسی ها بود، به طوری که وقتی پدران و مادران قصد داشتند تا بچه هایشان را بترسانند، به آنها می گفتند که جک کیچ در کمد خانه پنهان شده و بچه های بیچاره مثل بید به خود می لرزیدند.

جک کیچ زمانی که جوان بود در اواسط قرن هفدهم میلادی ایرلند را به مقصد لندن ترک و کار خود را به عنوان جلاد از سال 1663 میلادی و در زمانی که جامعه انگلستان از بی ثباتی دوران چالرز دوم رنج می برد، آغاز کرد.

جک کیچ ضربه های تبر را به نقاط اشتباه بدن محکومین وارد می کرددلیل شهرت او وحشیگری و سادیسمی بود که از خود بروز می داد.

او ضربه های تبر را به نقاط اشتباهی بدن قربانی مورد نظر وارد می کرد و این کار را چند بار انجام می داد و سرانجام ضربه تمام کننده را می زد.

کشته شدن به دست کیچ یک کابوس واقعی بود.

معمولا پیش از آنکه جک کیچ کار خود را آغاز کند، اعلامیه هایی را در سراسر انگلستان پخش می کردند و کار او با اقبال گسترده ای از سوی مردم روبه رو می شد.

از جمله محاکمه هایی که اجرای آن به دست جک کیچ انجام شد، اعدام دوک منماوث جیمز اسکات فرزند غیر شرعی پادشاه و لرد ویلیام راسل عضو پارلمان بود.

آن دو به اتهام توطئه برای قتل چالرز دوم و برادرش جیمز دوک یورک و ولی عهد متهم شده بودند.


کلید واژه ها: اشتباه - انگلستان - انگلیسی - قربانی - تاریخ - هایی - محاکمه - ایرلند - پدران - فرزند - اعدام - جامعه - مردم - آشنا - لندن - خانه - جوان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با منفورترین شغل تاریخ آشنا شوید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..