تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجلیل از فعالان برگزیده نماز صبح در خلخال / تصاویر

ساعت: 16:00 منتشر شده در مورخ: 1395/10/24 شناسه خبر: 1005453

در مراسمی با حضور مسئولین شهرستان در بین الصلاتین نماز جمعه خلخال فعالان برپایی نماز صبح در مساجد خلخال مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ازناو ، امروز در بین الصلاتین نماز جمعه شهرستان خلخال  فعالان برگزیده برپایی نماز صبح در مساجد شهر خلخال و بخش مرکزی با حضور مسئولین تجلیل شدند.

از مسجد مهدیه شهر خلخال حجت الاسلام والمسلمین امیر رشتبری امام جماعت این مسجد به همراه خادم مسجد روح الله محمد پور ،از مسجد علی بن ابی طالب شهر خلخال حجت الاسلام محمد ظاهر قارداشپور به همراه هرمز دادخواه ،از مسجد جامع خوجین حجت الاسلام احمد شاد  بهمراه  قاسم بهرامپور ،از مسجدخانقاه بفراجرد بخش مرکزی خلخال حجت الاسلام محمود محمودی  و نیاز بیرامی ، از مسجد جامع طولش امام جماعت  این روستا حجت الاسلام سید برهان میرزاپور به همراه نعمت الله هادی ،از مسجد جامع مجره نیز حجت الاسلام حسین مولاپور  به همراه خادم این مسجد نایبعلی انام زاده  و از مدرسه شبانه روزی آزادگان خوجین خلخال  حجت الاسلام والمسلمین یوسف ابراهیمی و  محمد ستاری  تجلیل و لوح سپاس خود از دست امام جمعه ، فرماندار واعضای شورای تامین شهرستان خلخال تحویل گرفتند.

در حاشیه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین یوسف ابراهیمی معاونت تبلیغ حوزه علمیه جعفریه خلخال ضمن تقدیر از عنایت ستاد اقامه نماز شهرستان خلخال در تقویت فرهنگ نماز در مساجد از آمادگی حوزه علمیه جعفریه خلخال برای همکاری با هیات امنای مساجد شهرستان خبر داد وگفت: مساجدی که در حوزه نماز صبح فعال شوند حوزه علمیه جعفریه آماده است تا نسبت به اعزام روحانی برای آن مسجد اقدام و  امام جماعت به آن مسجد اعزام شود.

تجلیل از فعالان برپایی نماز صبح در خلخال تجلیل از فعالان برپایی نماز صبح در خلخال تجلیل از فعالان برپایی نماز صبح در خلخال تجلیل از فعالان برپایی نماز صبح در خلخال تجلیل از فعالان برپایی نماز صبح در خلخال تجلیل از فعالان برپایی نماز صبح در خلخال تجلیل از فعالان برپایی نماز صبح در خلخال

 انتهای پیام / خ 2




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجلیل از فعالان برگزیده نماز صبح در خلخال / تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..