تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایجاد 759 فرصت شغلی جدید با تسهیلات رونق تولید در گلستان

ساعت: 14:36 منتشر شده در مورخ: 1395/10/24 شناسه خبر: 1005247

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان :

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت : با اجرای طرح رونق تولید در گلستان759 فرصت شغلی جدید در واحدهای تولیدی ایجاد گردید .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما، حسین طلوعیان معاون امور صنایع سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان ، اظهار داشت : از ابتدای سال تا کنون 314 واحد تولیدی استان حدود ۳۸۵ میلیارد تومان تسهیلات از محل اجرای طرح رونق تولید دریافت نمودند ، که تزریق این نقدینگی به حوزه تولید گلستان سبب افزایش 759 نفری اشتغال واحدهای تولیدی استان گردید .

وی ، گفت : از مجموع 314 واحد دریافت کننده این تسهیلات ، تا کنون 102 واحد توسط تیم نظارتی تسهیلات رونق تولید بازدید و رصد شده اند ، که در نتیجه این بازدیدها مشخص گردید پرداخت این تسهیلات در گلستان سبب افزایش تولید در 61 واحد تولیدی گردیده است .

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان با اشاره به احیاء و راه اندازی مجدد 8 واحد غیر فعال استان با ارائه تسهیلات رونق تولید ، گفت : اعطای این تسهیلات به واحدهای تولیدی استان سبب شد معضلات 15 واحد که در صورت عدم حمایت از طریق تسهیلات رونق تولید با مشکلات عدیده ای از جمله تعطیلی و بیکاری کارگران مواجه می شدند ، مرتفع گردد .

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایجاد 759 فرصت شغلی جدید با تسهیلات رونق تولید در گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..