تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فاضلی: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با گفتمان سازی محقق می شود / طالع زاری : برگزاری جشنواره نمایش کوتاه خلاق ایثار در گلستان

ساعت: 14:36 منتشر شده در مورخ: 1395/10/24 شناسه خبر: 1005249

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان در جلسه شورای معاونین گفت: اشاعه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با گفتمان سازی محقق می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛علی اصغر فاضلی با تاکید بر اینکه گفتمان سازی در اشاعه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت محقق می شود افزود: جلسات اتاق فکر با موضوع گفتمان سازی برگزار شود تا به بحث و تبادل نظر نسبت به این موضوع پرداخته شود.

وی خاطر نشان کرد: در یادواره ها، همایش ها،جشنواره ها و حتی اردوها و دیگر برنامه های فرهنگی گفتمان سازی را اجرائی کنیم.

فاضلی در خصوص پرداخت تسهیلات ازدواج برای ایثارگران گفت: اطلاعات ایثارگران در بانکها قابل مشاهده است و پرداخت تسهیلات ازدواج به ایثارگران نیاز به مکاتبه ندارد .

در ادامه خسروی معاون توسعه و منابع انسانی در خصوص سرعت بخشیدن به رفع نواقص آماری و جامعه هدف در سیستم سجایا و تجهیزات اداری مطالبی را بیان کردند.

سپس محمدعلی طالع زاری معاون فرهنگی و امور اجتماعی برنامه های پایانی سال 95 گفت: برگزاری جشنواره کوتاه خلاق ایثار ،برنامه های دهه فجر و گرامیداشت روز شهید از مهمترین برنامه های است که اجرایی می شود.

وی افزود: نشست صمیمی مدیرکل و مسئولان استانی با زندانیان سیاسی ،دیدار با خانواده های 48 شهید فجرآفرین و عطر افشانی و میهمانی لاله ها از دیگر برنامه های مهم دهه فجر به شمار می رود.

طالع زاری خاطر نشان کرد: تقدیر از برنامه سازان ایثار و شهادت ،نکوداشت مادران و همسران شهدا،رونمایی از کتاب،کنگره شهدای دانش آموز،یادواره شهدای زن،گردهمایی مسئولین حسینیه ها،ارسال پیامک به تمام مردم استان در روز شهید در صورت تامین اعتبار ، حضور نخبگان شاهد و ایثارگر در صدا و سیما و درختکاری از برنامه های هفته شهید است.

احمدی معاون مسکن و امور گلزارها گزارشی از ثبت درخواست وام مسکن در سیستم سجایا به تفکیک شهرستانهای تحت پوشش با اولویت هر گروه از جامعه هدف را ارائه دادند.

البرزی رئیس مرکز ارتباطات و مراجعات در خصوص سیستم برخط(سیستم آنلاین الکترونیکی)توضیحاتی ارائه دادو گفت: با پیگیری های انجام شده و تهیه جدول زمانبندی جهت حضور معاونین در مرکز هاتف طرح میز خدمت از هفته آینده دراین استان پیاده سازی می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فاضلی: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با گفتمان سازی محقق می شود / طالع زاری : برگزاری جشنواره نمایش کوتاه خلاق ایثار در گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..