تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توضیحات مدیرعامل هلال احمر خوزستان درباره توزیع کنسرو در مناطق مختلف خوزستان

ساعت: 15:31 منتشر شده در مورخ: 1395/10/24 شناسه خبر: 1005376

مدیرعامل هلال احمر خوزستان در گفتگوی تلفنی درباره توزیع کنسرو در مناطق مختلف خوزستان توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛علی خدادادی در گفتگو با خبرنگار رهیاب درباره خبر منتشر شده درباره کنسروهای توزیع شده توسط هلال احمر در خوزستان اظهار داشت: طرحی به نام توانمندسازی اقشار آسیب پذیر و محروم چندسالی است توسط هلال احمر در خوزستان در حال اجرا است که در گذشته به نام محرومیت زدایی بود.

وی با بیان اینکه نام محرومیت زدایی مناسب نبود و به همین دلیل اسم طرح به توانمندسازی تغییر پیدا کرد، گفت: 10 منطقه در خوزستان به عنوان محروم شناخته شدند که در شهرهای مختلف خوزستان هستند و به همین دلیل ما در حال خدمات دهی به آنها هستیم.

مدیرعامل هلال احمر خوزستان حمایت از گروه‌های جهادی، گروه‌های مردم نهاد، ساخت سرویس بهداشتی و اعزام پزشک را از جمله اقدامات هلال احمر در این طرح برشمرد و عنوان کرد: گزارش این اقدامات در صدا و سیما پخش شده و در پورتال هلال احمر قابل مشاهده است.

وی با اشاره به اجرای طرح خادم افزود: در کشور ضریب آمادگی افراد در برابر خطر 8 از 10 است و آمادگی مردم در حواد9.3 از 100 است. در کنار طرح خادم راه اندازی، خانه‌های هلال، ارائه آموزش‌های درمانی و امدادی و کمک به معیشت و توانمندسازی مردم است.

خدادادی بیان کرد: در این طرح‌ها ما همه مشکلات موجود در مناطق آسیب پذیر را به ترتیب اولویت حل می‌کنیم.

وی توزیع بسته های مواد غذایی، اقلام آموزشی و پوشاک گفت: این طرح ها شامل دانش آموزان مناطق کم برخوردار، مراکز ترک اعتیاد، خانواده‌های بی سرپرست و بدسرپرست و افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توضیحات مدیرعامل هلال احمر خوزستان درباره توزیع کنسرو در مناطق مختلف خوزستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..