تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری اعضای باند سارقان احشام با۱۶ فقره سرقت در باغملک

ساعت: 15:31 منتشر شده در مورخ: 1395/10/24 شناسه خبر: 1005210

مرتضی دامغانیان گفت: اعضای باند سارقان احشام با اعتراف به ۱۶ فقره سرقت در باغملک دستگیر شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از باغملک نیوز: مرتضی دامغانیان جانشین دادستان باغملک از دستگیری باند سرقت احشام در باغملک خبر داد و گفت: باند سرقت احشام که در شعبه هفتکل دستگیر شده بودند را تحت نظر قرار دادیم و با دقت نظر دادستان و پلیس آگاهی باغملک ۱۶ فقره سرقت را از آنها کشف کردیم.

 

وی با اشاره  این  باند سه نفره بود افزود: از این باند سه نفره یک نفر متواری است و دو نفر در زندان با قرار تامین کیفری بازداشت هستند.

 

دامغانیان بیان داشت : تعدادی از سرقت ها با اقرار متهمان  و تعدادی با  کشف جرم علمی پلیس آگاهی کشف شدند که سرقت ها در بازه زمانی زیادی بود و سارقان اهل شهرستان های هم جوار بودند و بصورت گذری به هفتکل و دیگر شهرها می آمدند سرقت می کردند .

 

وی در پایان  عنوان کرد: اکنون فصل سرقت احشام در مناطق عشایری باغملک و هفتکل رایج است که سارقین دستگیر شدند و هم در دادگاه هفتکل و هم اینجا اقرار کردند وتاکنون  ۱۶ فقره را اعتراف گرفتیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری اعضای باند سارقان احشام با۱۶ فقره سرقت در باغملک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..