تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله در لاهه

کد خبر: ۴۶۰۲۷۵

۱۱۳۲  بازدید

به مناسبت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، مجلس بزرگداشتی در شهر لاهه هلند برگزار شد.

خبرگزاری ایسنا: به مناسبت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، مجلس بزرگداشتی در شهر لاهه هلند برگزار شد.

در این مراسم جمع کثیری از مسلمانان و علاقمندان به انقلاب اسلامی، علمای شیعه و شخصیت‌های مذهبی مقیم هلند حضور داشتند.

علیرضا جهانگیری سفیر کشورمان در هلند در این مراسم با اشاره به سوابق مبارزاتی آیت الله هاشمی رفسنجانی در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی  و تلاش‌های ایشان در جریان جنگ تحمیلی و بازسازی کشور ، افزود: ایشان در طول حیات خود همواره مشاوری امین برای امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بود و برای پیروزی انقلاب اسلامی و به ثمر نشستن آن و همچنین تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران زحمات زیادی کشید و این نقش و جایگاه مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز قرار گرفته است .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله در لاهه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..