تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نام‌نویسی پذیرش دانشجوی پزشکی دانشگاه تهران از فردا آغاز می‌شود

ثبت نام برای شرکت در دهمین دوره پذیرش دانشجویان پزشکی از مقطع کارشناسی سال 96 از شنبه 25 دی ماه آغاز می‌شود و به مدت یک ماه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ داوطلبان از شنبه 25 دی‌ماه تا 25 بهمن یک ماه فرصت دارند با مراجعه به سایت معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران به نشانی اینترنتی education.tums.ac.ir و اسکن مدارک اعلام شده نسبت به ثبت‌نام در آزمون «دهمین دوره پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی» این دانشگاه اقدام کنند.

کارت ورود به جلسه این آزمون روزهای سه شنبه و چهارشنبه (سوم و چهارم) اسفند ماه جاری به صورت اینترنتی صادر خواهد شد. همچنین آزمون کتبی روز پنجشنبه پنجم اسفند ماه جاری برگزار و نتایج مرحله اول پذیرفته شدگان نیمه دوم فروردین ماه سال آینده اعلام می‌شود.

محل و ساعت دهمین دوره پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی دانشگاه علوم پزشکی تهران در زمان توزیع کارت اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نام‌نویسی پذیرش دانشجوی پزشکی دانشگاه تهران از فردا آغاز می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..