تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نارضایتی کارگردان «خانه ای در خیابان چهل و یکم» از زمان اکران فیلمش

با توجه به تصمیم شورای صنفی نمایش و افت نداشن کف فروش «نفس»، اکران فیلم ما به عقب موکول شد و به این زمان رسید.

حمیدرضا قربانی کارگردان، در گفتگو با خبرنگارحوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص میزان رضایتش از زمان اکران فیلم «خانه ای در خیابان چهل و یکم» اظهار داشت: من به هیچ وجه از زمان اکران فیلم راضی نیستم، شورای صنفی نمایش این تصمیم را گرفت. قرارداد اکران فیلم ما بعد از فیلم «نفس» به کارگردانی نرگس آبیار بود که چون آن اثر به کف فروش نرسید، اکران فیلم ما به عقب موکول شد و به این زمان رسید.

وی در خصوص پیش بینی میزان استقبال مردم از این فیلم گفت: اصلا قابل پیش بینی نیست، البته سال های پیش یک با دو فیلمی که نزدیک جشنواره اکران بودند، از فروش خوبی برخوردار شدند، به هر حال فیلم ما در پردیس های مختلف به نمایش در می آید و ممکن است کسانی که موفق به دریافت بلیت های جشنواره نشدند، به تماشای این فیلم بنشینند.

قربانی در خصوص المان هایی که این فیلم برای فروش از آن ها برخوردار است، گفت: من سعی خودم را کردم که داستانی متفاوت عرضه کنم و به هر حال این فیلم بازیگر خوب دارد و مهناز افشار و علی مصفا در آن ایفا نقش کرده اند و ساختار آن به گونه ای است که می تواند مخاطب را جذب کند و قصه گو است.

این کارگردان در خصوص ادامه یافتن اکران فیلم بعد از جشنواره فیلم فجر، عنوان کرد: این بستگی به کف فروش فیلم دارد و امیدوارم که فروش آن بعد از جشنواره هم ادامه پیدا کند و نمایش داشته باشد چون دو هفته اول اکران که همه در تب و تاب جشنواره هستند و ده روز هم که خود جشنواره را داریم.

وی ادامه داد: البته ما زمان دیگری برای اکران نداشتیم چون اگر می خواستیم فیلم را برای اکران در زمان بهتری نگه داریم با توجه به تولیداتی که امسال بود،اکران فیلم سخت شده و ممکن بود هیچ وقت امکان نمایش نداشته باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نارضایتی کارگردان «خانه ای در خیابان چهل و یکم» از زمان اکران فیلمش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..